Filmy relacja lekarz-pacjent, fotografia

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje relacja lekarz-pacjent, fotografia. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Historia pewnego wpływowego biznesmena, który sfotografowany zostaje w czasie spotkania ze swoją kochanką. Kompromitujące zdjęcia trafia do jego żony. Mężczyzna wmawia jej, że nie on jest kochankiem kobiety na zdjęciu, tylko mężczyzna, którego także widać na zdjęciu, lecz znalazł się na nim przez przypadek.

Godsend

5,5
Jessie (Rebecca Romijn) i Paul (Greg Kinnear) są szczęśliwymi rodzicami ośmioletniego syna Adama (Cameron Bright), który ginie w wypadku w dzień po swoich urodzinach. Po pogrzebie podchodzi do nich tajemniczy mężczyzna (DeNiro), doktor genetyki i specjalista ginekolog, dawny znajomy Jessie. Wiedząc o jej kłopotach z zajściem w ciążę, proponuje małżeństwu eksperyment medyczny polegający na sklonowaniu macierzystych komórek należących do ich zmarłego syna. Budzi w ten sposób nadzieję w rozpaczających po stracie rodzicach, którzy godzą się poddać tej próbie. Eksperyment się udaje, Jessie rodzi "nowego" Adama. Wszystko przebiega jak za pierwszym razem. Chłopiec rośnie zdrowy. W miarę upływu czasu Duncanowie stopniowo zauważają niewielkie różnice w zachowaniu ich obecnego syna, w stosunku do tego, jaki był pierwszy. Nasila się to szczególnie, gdy kończy osiem lat. Adam zaczyna mieć nocne koszmary i zachowywać się jak nawiedzony czymś złym. Tak, jakby jakaś istota przejmowała nad nim kontrolę, mając coraz większy wpływ na jego osobowość. Wszystko wskazuje na to, że to inne dziecko, niż tamto, które zmarło. Gdy rodzice próbują poradzić sobie z zaistniałymi faktami, sytuacja jeszcze się pogarsza.
Ceniony, nowojorski psychiatra, Dr Nathan Conrad (Michael Douglas) odkrywa z przerażeniem, że jego córeczka została w nocy porwana z apartamentu. Brutalni kidnaperzy nie chcą pieniędzy, w zamian za uwolnienie dziecka żądają, aby Nathan skłonił osiemnastoletnią Elisabeth (Brittany Murphy), od dziesięciu lat pogrążoną w katatonii pacjentkę by wyjawiła pewien sześciocyfrowy kod. Jeśli nie dostaną tego, czego chcą - zabiją córkę Nathana. Nathan zdaje sobie sprawę, że porywacze śledzą każdy jego ruch, może więc liczyć wyłącznie na siebie. Nie ma innego wyjścia, jak w pojedynkę stawić czoła największemu koszmarowi w całym swym dotychczasowym życiu.


Gothika

6,6
Psycholog, dr Miranda Grey zajmuje się niebezpiecznymi kryminalistkami przebywającymi w zakładzie karnym dla kobiet w Woodwartd. Pewnego dnia jednak, to właśnie ona budzi się "po drugiej stronie lustra" - jako pacjentka oddziału psychiatrycznego więzienia, w którym pracowała. Film Gothika, zrealizowany przez Dark Castle Entertainement, w reżyserii Mathieu Kassovitza, to fascynujący thriller o szaleństwie i walce z własnymi demonami. Halle Berry wciela się w postać dr Grey, oskarżonej o zamordowanie swego męża - dokonanie okrutnego mordu, którego zupełnie nie pamięta. Desperacko walcząc o zachowanie rozsądku i nie poddanie się obłędowi, zszokowana Miranda przebywa teraz ze swymi byłymi pacjentkami. Dręczona koszmarami takimi jak dziwne głosy, widma, pojawiające się znikąd, pisane krwią wiadomości, które znała wcześniej tylko z opowiadań pacjentek, przejmująca rola Penélope Cruz, za wszelką cenę stara się przekonać o swojej poczytalności byłego współpracownika, sceptycznego dr Pete Grahama (Robert Downey Jr.) i odkryć prawdę... lub zaakceptować konsekwencje swego działania i szaleństwa.
Adam Sandler i Jack Nicholson występują jako pacjent i jego terapeuta, chociaż czasem można mieć wątpliwości, który z nich jest kim. Po drobnym nieporozumieniu powstałym przy wejściu do samolotu, następuje ciąg niekontrolowanych zdarzeń, które skutkują skierowaniem przez sędzinę Daniels (Lynne Thigpen) dotąd raczej spokojnego i opanowanego Dave'a Buznika na terapię, mającą nauczyć go kontrolować swój gniew. Prowadzi ją doktor Buddy Rydell, zaś uczęszczają na nią bardzo ekscentryczni i wybuchowi pacjenci.
Żona bogatego biznesmena pragnie mieć dziecko. Kiedy mąż kategorycznie odmawia, ona nawiązuje znajomość ze starszym od siebie mężczyzną.

Panaceum

6,7
Emily ma w życiu wszystko. Jest młoda, piękna, ma kochającego i zamożnego męża. Jednak gdy ukochany trafia do więzienia za przestępstwa finansowe, jej wymarzone życie rozsypuje się. Emily źle znosi nową sytuację. Jej psychika nie wytrzymuje napięcia. Z kryzysu usiłuje wyciągnąć ją dr Banks. Zaproponowana przez niego terapia wydaje się przynosić znakomite rezultaty. Gdy z więzienia wychodzi mąż Emily, sielanka niespodziewanie kończy się. Pewnej nocy kobieta w niejasnych okolicznościach dopuszcza się morderstwa. Emily trafia do aresztu, a następnie pod obserwację specjalistów, a dr Banks obarczony jest winą za całe zdarzenie. Jednak nie wszystko jest tym, czym się na pozór wydaje.
W 1930 roku w Paryżu Léon Galipeau (Michel Galabru), lekarz ogólny o wątpliwych kompetencjach, bada Louisa Martineta (Michel Serrault), 59-letniego kawalera. Przekonany, że jego wycieńczony pacjent ma najwyżej dwa lata życia, Galipeau przekonał swojego brata Émile'a (Jean-Pierre Darras), by nabył wiejski dom należący do Martineta w małej wówczas wiosce rybackiej: Saint-Tropez. Obaj bracia, pewni swoich interesów, zgadzają się nawet na indeksowanie dożywotniej renty według wartości, jak sądzą, bez przyszłości: w aluminium. Z biegiem lat Martinet nie tylko ma oko, ale także odzyskuje wigor i entuzjazm pod prowansalskim słońcem. Była to era boomu lotniczego: ceny aluminium rosły, renty dożywotnia rosły w nieskończoność, a rodzina Galipeau zniecierpliwiła się. Zmęczona czekaniem, aż Martinet umrze, snuje plany pozbycia się kłopotliwego rencisty. Niestety, z pomocą wydarzeń (II wojna światowa, Exodus, okupacja niemiecka, potem czystki) próby Galipeausów w celu wyeliminowania Louisa niezmiennie zwracają się przeciwko nim. Jeden po drugim, Galipeausy umierają pod zawsze szczerym spojrzeniem mężnego emeryta, stulatka.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…