Filmy voyeuryzm, przemoc

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje voyeuryzm, przemoc. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Kilka arystokratycznych rodzin walczy o kontrolę nad krainą o nazwie Westeros.
W San Francisco zostaje popełnione brutalne morderstwo na tle seksualnym. Prowadzący śledztwo detektyw Nick Curran (Michael Douglas) odkrywa, że pisarka Catherine Trammell (Sharon Stone) opisała podobną zbrodnię w swojej ostatniej powieści. Nick podejrzewa ją o popełnienie morderstwa, lecz mimo to nawiązuje z nią romans.
42-letni Lester Burnham (Kevin Spacey) ma nudną pracę, nastoletnią córkę (Thora Birch) i żonę (Annette Bening), która stara się wszystko ułożyć po swojej myśli. Zarówno jego rodzina jak i otaczający go ludzie uważają, że jest skończonym nieudacznikiem. Lester z braku motywacji nic nie zmienia w swoim życiu do dnia, w którym poznaje koleżankę z zespołu swojej córki - Angelę (Mena Suvari). Bohater zauracza się w dziewczynie i stara się zrobić wszystko aby jej zaimponować.


David (Dustin Hoffman) wraca w rodzinne strony wraz ze swoją żoną. Pewnego dnia na kobietę napada jeden z mieszkańców i ją gwałci. Czy skromny naukowiec poradzi sobie z tą sytuacją?

Pułapka

7,4
Historia romansu, pojawiającego się pomiędzy 14-letnią dziewczyną, a 32-letnim mężczyzną, których znajomość rozpoczęła się w internecie. Kochankowie prowadzą ze sobą ryzykowną grę, która może doprowadzić do tragicznych skutków...

Krzyżacy

7,1
W siedzibach rycerskich, na dworze królewskim Jadwigi i Władysława Jagiełły, w zamkach krzyżackich toczy się akcja filmowej adaptacji powieści historycznej Henryka Sienkiewicza „Krzyżacy”. Porywczy, powodowany młodzieńczą fantazją, rycerz Zbyszko z Bogdańca atakuje posłów krzyżackich. Spod katowskiego topora wybawia go Danuśka, córka Juranda z pogranicznego Spychowa, zdradziecko zaatakowanego przez Krzyżaków ze Szczytna. Dzieje miłości Danusi i Zbyszka oraz dramatu Juranda wieńczy zwycięska bitwa stoczona na polach Grunwaldu.
Dramat sensacyjny. Mieszkańców San Francisco sparaliżował strach. Niejaki Scorpio (Andrew Robinson), psychopatyczny zabójca, morduje zupełnie przypadkowe osoby. Nikt nie może zrozumieć, czym kieruje się wybierając swoje ofiary. W końcu zabójca sam informuje policję, kogo uśmierci następnym razem. Jednocześnie deklarując, że odstąpi od popełnienia zbrodni, jeżeli miasto wypłaci mu żądaną sumę. Inspektor lokalnej policji Harry Callahan (Clint Eastwood) ma dostarczyć okup. Współpracować z nim będzie inny policjant, Chico (Reni Santoni). Harry nie jest tym zachwycony, lubi pracować sam. Tym razem akcja się nie powiedzie. Scorpio kolejny raz zabija i kolejny raz ucieka przed policją. Po kilku dniach znów daje o sobie znać. Tym razem żąda 200.000 dolarów, a w zamian obiecuje wskazać, gdzie ukrył małą dziewczynkę. Jeżeli nie dostanie pieniędzy, dziecko nie przeżyje. Kolejny raz Harry szykuje się do przekazania okupu. Scorpio pojawia się w umówionym miejscu, ma zamaskowana twarz. Atakuje Harry'ego, który broni się i rani napastnika nożem. Scorpio ucieka. Potem, chcąc się zemścić, oznajmia, że pozwoli, by porwane dziecko zmarło.

Psy

7,7
Dawni funkcjonariusze UB po weryfikacji rozpoczynają pracę w policji. Franz, który w starym systemie robił karierę dzięki małżeństwu z córką ministra, musi się odnaleźć w nowej rzeczywistości. Skierowany do walki ze zorganizowaną przestępczością odkrywa, że po drugiej stronie barykady stoją dawni koledzy po fachu. Po tym, jak w jednej akcji traci trzech ludzi, postanawia się zemścić. Jego dawny przyjaciel, Olo, nie daje się wciągnąć do współpracy. Zwolniony z policji, zdążył już znaleźć lepszych pracodawców. W dodatku dziewczyna, którą zaopiekował się Franz, odchodzi od niego, szukając bardziej opłacalnego związku.
Film powstał na podstawie powieści M. D. Sade "120 dni Sodomy". Jego akcja toczy się w czasie II Wojny Światowej we Włoszech. W republice Salo trwają poszukiwania młodych, atrakcyjnych ludzi, którzy zostaną wykorzystani do orgii kierowanej przez nazistów.

Zmory

6,4
Film opowiada o dojrzewaniu wrażliwego chłopca. Jest jednym z ważniejszych debiutów w powojennym kinie polskim. Stanowi ciąg luźno powiązanych epizodów i ukazuje, jak na pozór mało ważne momenty życia kształtują charakter człowieka. Jest buntem przeciwko tłamszeniu indywidualności przez totalitarny system polityczny i służące uniformizacji metody wychowawcze.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…